ESTAS AL LLOC EQUIVOCAT!
Hola,
Si estas llegint això és perquè probablement encara no t'has assabentat de que ens hem traslladat a una altra pàgina més funcional i més agradable on podrem portar-te tota l'actualitat cultural de Vinaròs.
Ens complau presentar-te Més Vinaròs
Maikel s'en va d'Erasmus: Comiats
divendres, 21 de gener del 2011 18:15
Per Xmk
Com fusionar cuïna catalana i holandesa? Dos paraules: Kip i Paprika.
Exportem el made in Vinaròs around Europe!
http://erasmusatarnhem.blogspot.com/2011/01/comiats.html
Maikel s'en va d'Erasmus: Reboot
dilluns, 17 de gener del 2011 18:27
Per Xmk
Nou semestre acadèmic a Holanda i Maikel torna per a contar-nos que fa un Erasmus als Països Baixos. Exportem el made in Vinaròs around Europe!
http://erasmusatarnhem.blogspot.com/2011/01/comin-back.html
Maikel s'en va d'Erasmus: nº16
dimarts, 23 de novembre del 2010 16:29
Per Marc Albella Esteller

Maikel s'en va d'Erasmus: nº15
dijous, 21 d’octubre del 2010 12:27
Per Marc Albella Esteller
Maikel s'en va d'Erasmus: nº14
dimecres, 6 d’octubre del 2010 14:38
Per Marc Albella Esteller

Maikel s'en va d'Erasmus: nº13
dimecres, 29 de setembre del 2010 11:56
Per Marc Albella Esteller
Maikel s'en va d'Erasmus: nº12
divendres, 24 de setembre del 2010 16:31
Per Marc Albella Esteller
Maikel s'en va d'Erasmus: nº11
dimecres, 22 de setembre del 2010 20:04
Per Marc Albella Esteller
Maikel s'en va d'Erasmus: nº10
dimecres, 8 de setembre del 2010 16:38
Per Marc Albella Esteller
Maikel s'en va d'Erasmus: nº9
diumenge, 5 de setembre del 2010 23:25
Per Marc Albella Esteller
Maikel s'en va d'Erasmus: nº8
divendres, 3 de setembre del 2010 15:09
Per Marc Albella Esteller

Maikel s'en va d'Erasmus: nº7
dilluns, 30 d’agost del 2010 23:40
Per Marc Albella Esteller
Maikel s'en va d'Erasmus: nº6
diumenge, 29 d’agost del 2010 2:21
Per Marc Albella Esteller
Maikel s'en va d'Erasmus: nº5
dijous, 26 d’agost del 2010 21:11
Per Marc Albella Esteller
Maikel s'en va d'Erasmus: nº4
dimecres, 25 d’agost del 2010 0:19
Per Marc Albella Esteller
Maikel s'en va d'Erasmus: nº3
diumenge, 22 d’agost del 2010 16:17
Per Marc Albella Esteller
http://erasmusatarnhem.blogspot.com/2010/08/third-day-wazza-is-alive.html
I vosaltres pensareu: Perquè fiquen aquestes entrades a la web de +Vinaròs? Doncs nosaltres us contestem el següent: Ens sembla interessant veure les costums, la cultura i les tradicions d'un altre país, en aquest cas un europeu ( Holanda ). I què millor que apostar per un membre del nostre equip per a què ens vaigue fent unes cròniques del dia a dia del seu Erasmus.
Esperem que us agrade!












