ESTAS AL LLOC EQUIVOCAT!
Hola,
Si estas llegint això és perquè probablement encara no t'has assabentat de que ens hem traslladat a una altra pàgina més funcional i més agradable on podrem portar-te tota l'actualitat cultural de Vinaròs.
Ens complau presentar-te Més Vinaròs
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Red Disco. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Red Disco. Mostrar tots els missatges
Matinee All Star @ Red Disco (12-02-2011)
dijous, 10 de febrer del 2011 20:00
Per Antonio López Sánchez
Dissabte 12 de febrer aterra a Red Disco la festa per excel·lència, la Matinee All Star amb Javi Always, DJ insígnia encarregat de les millors sessions matinals al Souvenir de Barcelona. Tot això, amb l'acompanyament dels DJ's residents F.R.E.D.Y. i Ming. Entrades anticipades: 10 € amb consumició. Entrades a taquilla: 12 € amb consumició.
La Redsidencia @ Red Disco (05-02-2011)
dijous, 3 de febrer del 2011 20:00
Per Marc Albella Esteller
Dissabte 5 de febrer, Red Disco ens torna a presentar un cop més una de les seves millors sessions de house a càrrec de F.R.E.D.Y & Ming.
Entrada amb descompte: 7 €
Entrada sense descompte: 10€
Lloc: Red Disco Vinaròs
Organitza: Red Disco Vinaròs.
FONS, MR.JOHN & F.R.E.D.Y. @ Red Disco (29-01-2011)
divendres, 28 de gener del 2011 23:00
Per Antonio López Sánchez
El dissabte 29 de gener arriba a Red Disco, 'Save the music', la nova proposta de LOKOLECTIVE. A la cabina trobaràs a DJ Mr. John, DJ Fons i DJ F.R.E.D.Y. Recorda el missatge: 'Just listen, dance & enjoy'. El preu de les entrades és de 8 € amb descompte i 10 € sense descompte.
Ming (All night long) @ Red Disco (22-01-2011)
divendres, 21 de gener del 2011 12:00
Per Marc Albella Esteller
El Red Disco ens presenta una de les seves sessions més especials de set hores de durada aquest pròxim dissabte 22 de gener a partir de la mitjanit. Un sessió progressiva per a disfrutar dels millors èxits house de la història.
Entrada amb descompte: 7€
Entrada sense descompte: 10€
"The circus" Red Disco. 04 - 09 - 2010
dimarts, 31 d’agost del 2010 19:10
Per Marc Albella Esteller
El primer festival de la temporada amb l'invitat especial T.Tommy.
La millor música i una tematització especial, basada en el circ per a què ho disfrutes al màxim.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)





